Acest articol va fi un pas uriaș înainte pentru a înțelege exact ce înseamnă creația nevoii clientului pentru produsele tale la modul eficient, inteligent și mai ales cu buget redus.
DACĂ FACI ASTA, VEI VEDEA O CREȘTERE APROAPE IMEDIATĂ A PROFITULUI
”Am 3 dolari, de unul cumpăr marfă și de 2 îmi fac clientul să creadă că nu poate să trăiască fără produsul meu. Chiar dacă pare uneori că nu mai e nevoie, că se vinde bine, exact atunci măresc bugetul”. Warren Buffet – acționar majoritar la cea mai cunoscută băutură răcoritoare de pe pământ
Economia României se regăsește din păcate într-o mentalitate greșită atunci când vine vorba de promovare sub diferitele ei forme. ”Nu știm să ne promovăm valorile”. Suntem siguri că ați mai auzit acest clișeu.
Prima condiție: cât mai multă lume trebuie să știe în primul rând că afacerea ta există
Dacă citești asta, întreabă-te fix în acest moment care este singura ta cale de prezență a afacerii pentru publicul larg? Oamenii care trec prin fața magazinului tău de la colțul străzii, îți văd vitrina frumoasă, au mai cumpărat de la tine și te aștepți să vină din nou? Oare e suficient? Ai un profil de afacere pe GOOGLE și/sau o pagină de facebook de care nu se ocupă nimeni și postezi doar tu din când în când? Dacă ai o afacere și gândești așa, pregătește-ți Cv-ul să muncești pentru alții. Nu ești făcut pentru afaceri și e doar o problemă de timp până la faliment. Folosește puterea internetului care acum e mai mare ca oricând.
Uite clasamentul celor mai accesate 10 site-uri din lume
- Puterea GOOGLE
Indiferent de natura afacerii tale și dacă ai un site sau nu, dacă nu ți-a făcut nimeni până acum o: ATENȚIE!!! SUGESTIE DE NEVOIE IMEDIATĂ ȚINTITĂ, NU RECLAMĂ pentru clientul tău, ești în urmă cu ceva ani lumină față de prezent.
Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să îți imaginezi profilul clientului tău ideal, să-l vizualizezi chiar și fizic în capul tău. Să știi cu ce vrei să se ocupe, ce venituri are, ce obiceiuri are, chiar și la ce oră se trezește și ce mănâncă. Doar dacă îți cunoști ținta, ai șansa s-o nimerești.
GOOGLE ȘTIE CAM TOTUL DESPRE NOI
După ce știi clar cine vrei să-ți cumpere marfa sau cine vrei să apeleze la serviciile afacerii tale, trebuie doar să spui asta unui profesionist în GOOGLE ads. Folosește tot ce știe GOOGLE despre noi în scopul tău. APASĂ AICI ȘI SUNĂ ACUM un specialist în crearea nevoilor imediate pentru clienții afacerii tale.
Primul scop este ca business-ul tău să fie indus subliminal utilizatorului. Acesta trebuie să aibă impresia că a găsit exact ce căuta în momentul în care îți vede produsul sau serviciile tale. GOOGLE îi va arăta produsul tău pe baza algoritmilor din setările audienței țintite în prealabil. Utilizatorul va avea impresia că produsul tău ”l-a salvat”. Spre exemplu dacă utilizatorul a căutat în trecut ceasuri iar tu vinzi unul special, va avea satisfacția imediată că l-a găsit și este foarte probabil să-l cumpere.
Al doilea scop este să apari cât mai sus în rezultatele căutărilor pentru produsul tău sau a serviciilor oferite față de concurență. Așa numitul SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION). Chiar dacă pare o misiune imposibilă având în vedere concurența, scopul acesta se poate atinge în linii mari doar prin 2 posibilități.
a) Bani mulți, licitezi promovările de fiecare dată mai mult decât concurența
b) Prin conținut alimentat în permanență din surse interne și obligatoriu externe. Sunt cele care fac trimitere de pe alte site-uri la site-ul tău
GREȘELI MONUMENTALE ȘI BANI ARUNCAȚI
GOOGLE este intoxicat acum literalmente cu reclame. Ele sunt mai degrabă deranjante pentru utilizator, nici pe departe eficiente, mai ales când întrerup o melodie, un videoclip sau un film. Ideea de publicitate sau reclamă, este respinsă din start de receptor.
OAMENII NU TREBUIE SĂ SIMTĂ IDEEA DE RECLAMĂ. Tocmai de aceea totul trebuie ambalat sub formă de știre, noutate, utilitate. Vezi aici un exemplu
2.Youtube ”cea mai tare televiziune din lume”
Trebuie ”să guști” și din prăjitura youtube făcută din aluatul GOOGLE. Un videoclip pe youtube poate fi mai puternic decât îți poți imagina, mai ales dacă are un buton de ”cumpără acum” sau ”sună acum” atașat în el printr-un ad( promovare plătită).
3. Facebook, acum chiar mai puternic decât socializarea fizică
Dacă ai o pagină de afacere pe Facebook, este imperios necesar să te ocupi de ea cu toate forțele posibile. Mai bine nu face o pagină de facebook pentru afacerea ta doar de dragul de a o avea. Trebuie să postezi zilnic poze editatate cu emblema business-ului tău pe fiecare în parte. Fotografiile trebuie să fie neapărat de calitate maximă. Postezi de fiecare dată în noutăți și poveste după care obligatoriu trebuie să le distribui în cât mai multe grupuri din segmentul afacerii tale. Dacă nu ai timp să faci asta, apasă aici și angajează doar pe cineva care face asta de cel puțin 5 ani cu alte branduri de care s-a ocupat în portofoliu. ESENȚA BRANDULUI TĂU ESTE PE INTERNET
You must be logged in to post a comment Login