Telekom Banking, umbrela sub care operatorul Telekom a lansat pe piaţa locală servicii bancare digitale împreună cu banca poloneză Alior, oferă clienţilor posibilitatea de a deschide un cont bancar exclusiv online, cu verificarea identităţii printr-un video selfie încărcat în aplicaţie.
Soluţia a fost dezvoltată în parteneriat cu fintech-ul Onfido.
Solicitantul are nevoie de cartea de identitate şi de un al doilea document de identificare, ca de exemplu, carnetul de conducere, iar verificarea identităţii sale de către bancă se va face pe baza unui video selfie de câteva secunde pe care trebuie să-l încarce în aplicaţie. Cardul de debit este livrat gratuit prin curier la adresa introdusă în aplicaţie.
„Contextul actual, accelerat de pandemie, determină băncile să îşi schimbe modul în care operează. Dacă în urmă cu doi-trei ani era esenţială eliminarea deplasării clientului la bancă pentru servicii simple, acum este nevoie de mai mult. Clienţii cer băncilor o experienţă rapidă şi fără fricţiuni inutile, similară cu cea oferită de un fintech. De aceea, experţii Alior Bank au analizat în detaliu necesitatea fiecărui pas din fluxul de deschidere a contului online şi au eliminat ceea ce nu aduce valoare clientului. Astfel, clientul are acces rapid la produsele esenţiale printr-o interfaţă prietenoasă, din confortul canapelei de acasă sau din vârf de munte. În plus, prin call center-ul nostru, clientul poate să îşi rezolve repede nevoile financiare sau să clarifice eventualele nelămuriri. Avem un angajament pentru digitalizare, prin dezvoltarea de procese line, cu efort minim din partea clientului, şi în perioada următoare vom veni către clienţi cu noi surprize”, a declarat Ana Cernat, Director General al Alior Bank S.A. Varşovia – Sucursala Bucureşti.
- Știre publicitară
You must be logged in to post a comment Login