Connect with us

Actual

Ce a fost la început, OmUL sau mașina?

Published

on

Sursa foto: pagina de Facebook

Primarul Vergil Chițat a reușit să atragă în doar 3 ore, nu mai puțin de o mie cinci sute de comentarii pe pagina sa de Facebook, cu privire la controversatul proiecte al regulamentului parcărilor, care a fost derulat pe repede înainte, după ce a fost conceput de Horia Constantinescu și Felicia Ovanesian fără niciun studiu de impact.

Totuși, în ultimul ceas, înainte de ședința CL-ului de pe 26 februarie, consilierii PNL, urmați de USRPLUS au făcut front comun împotriva adoptării regulamentului.

„Dragi constănțeni, vă rog să-mi spuneți părerea voastră. Vă doriți un oraș în care spațiul public să fie folosit pentru plimbare, relaxare și recreere? Sau un oraș ale cărui străzi, trotuare și spații verzi lasă impresia unui târg auto permanent?” A spus Chițac.

„Scopul mult disputatului regulament nu este de a-i taxa pe oameni, ci de a descuraja traficul și mai ales staționarea mașinilor în zona centrală a orașului. Constănțenii au alternativa unui transport public îmbunătățit, a bicicletelor puse la dispoziție gratuit, a soluțiilor de mobilitate urbană oferite de operatorii privați (taximetre, ride-sharing, rent-to-ride).”

Nicio postare a sa nu a adunat atât de multe comentarii într-un timp atât de scurt, ceea ce ar trebui să îl facă pe edil să regândească din temelii felul în care ar putea sugera o schimbare de paradigmă a traficului sufocant de pe litoral și penuria locurilor de parcare.

Găsiți postarea aici.

Trending

Copyright © 2020 - 2022 Impact Local