Primăria comunei Lumina caută un număr de 3 (trei) voluntari în perioada 25 ianuarie – 25 aprilie 2021. Cei care sunt interesați să trăiască timp de 3 luni experiența profesională a unui inspector în Cadrul Compartimentului Urbanism și Amenajare Teritoriu din cadrul Aparatului Propriu de specialitate al Primarului comunei Lumina trebuie să îndeplinească anumite condiții.
Condiții de de participare:
- Student sau absolvent de studii superioare de specialitate
- cunoștinte de limba engleză nivel cel puțin mediu
- interesat(a) de a activa, lucra și învăța în una din instituțiile administrației publice din România
- disponibilitate de a activa în medie 2 ore pe zi, flexibil.
Selecția se va face de către Compartimentul Resurse Umane din cadrul Aparatului Propriu de specialitate al Primarului pe baza CV-urilor primite.
CV-urile pot fi trimise pe adresa de mail primarialumina@yahoo.com până la data de 22 ianuarie 2021, ora 23:59.
You must be logged in to post a comment Login